sobota, 12 sierpnia 2017

Prezent od Jadzi na koralową rocznicę.

Jadzia z bloga http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/ choć nie wiedziała o naszym koralowym jubileuszu to wiedziona nie pierwszy raz dobrocią postanowiła podzielić się swoimi pięknymi albumami, które gromadzą w sobie moje przeróżne skarby.
Jadzi i wszystkim moim blogowym Gościom posyłam zerwany dziś bukiet z naszej georginiowej  uprawy.
Ale wracam do otrzymanego prezentu, za który Drogiej Jadzi serdecznie dziękuję, bo znalazły się tam dwa wspaniałe albumy- w jednym umieszczę fotografie swoich obrazów, które są aktualnie w różnych zakątkach świata, a mnie pozostanie pamiątka w postaci zdjęć.
W drugim Jadzia zamieściła piękne opowiadanie o przyjaźni, która wydała niesamowite owoce, a tym samym Autorka sprowokowała mnie do pisania opowiadań, choć w pierwszym odruchu chciałam umieścić tam wiersze pisane dla moich Wnucząt.
Jednak pierwszy rozdział zobowiązuje...
W paczuszce znalazła się też wspaniała książka z myślami " do przemyślenia", elegancka zakładka, piękna karteczka, która mi się w ostatnich dniach bardzo przydała i pyszna czekolada z kawą, a konkretnie zmielonymi ziarenkami kawy ( w sam raz dla smakosza kawy).
 A skoro w tytule przyznałam się do koralowej rocznicy, to pozwolę sobie na chwilę wspomnień, wszak 35 lat razem to spory kawał czasu.




Jest za co dziękować...
napisałam nawet " Litanię podziękowań" i okazała się bardzo długa.
Pośród tej listy nasi Synowie Konrad i Kamil, ich Żony i ich Dzieci, a nasze Wnuki: Konradek i Natalia.
35 lat radości, smutków, jak to w życiu bywa- najważniejsze, że dzieliliśmy je razem...
Dzień ślubu przypadł na św. Maksymiliana- 14 sierpnia, było upalnie, pięknie i radośnie, szkoda, że tak wielu ówczesnych Gości nie ma już pośród nas...
We wspomnieniach pozostało wiejskie wesele z klimatem PRL-owskiego braku wszystkiego   ( nie brakowało tylko octu i marmolady).
A jednak Mama zgromadziła wszystko, co było potrzebne do wystawnego podjęcia Weselników, a p. Irenka- kucharka przygotowała wyśmienite potrawy i ciasta.


A korale, które doczekały koralowej rocznicy dostałam zaraz po weselu od ś.p. Teściowej, a należały do Jej Mamy i Jej Teściowej- taka rodzinna pamiątka, którą darzę wielkim sentymentem.




I takie kwiaty wówczas kwitły...
Wszystkiego najlepszego życzę wszystkim, którzy w sierpniu będą świętować własne rocznice ślubu i serdecznie pozdrawiam Gości.

70 komentarzy:

  1. Basiu, życzę Ci (Wam) Wszystkiego co najlepsze, przedewszystkim zdrowia i miłości....
    No właśnie, tak jak napisałaś....jak to w zyciu bywa....są radosci i smutki, byle dzielić to razem.
    Wtm roku minęła moja 27 rocznica ślubu.... to naprawdę kawał czasu.... i o czym myślimy jak weselnej orkiestry juz nawet echo nie odpowiada?
    Żeby nie wpadac w zadumę, jeszcze raz serdeczności na kazdy dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Wasza rocznica już bardzo dostojna, kolejnych pięknych Wam życzę😍

      Usuń
  2. Basiu, przyjmij proszę szczere życzenia samych dobrych i szczęśliwych dni na kolejne lata Waszego wspólnego życia. Szczęść Boże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu Najdroższa, nie wiedziałam o Waszej rocznicy, przyjmij zatem najserdeczniejsze życzenia wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze dla Was obojga. <3
    Niechaj służą Tobie moje zeszyty. Zapisuj je, zapisuj, bo następne się szyją ;) Pozdrawiam serdecznie i tulę do serca :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz Kochana Jadziu z serca dziękuję❤️

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji takiej pięknej rocznicy, niech Wam zdrowie dopisuje...
    Cudowne wspomnienia :-)
    Piękne prezenty i kwiaty.
    Bardzo lubię georginie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Basiu! Piękna nazwa "koralowa rocznica" i korale, które dostałaś od teściowej, jako jej symbol śliczne i wzruszające.Zresztą wszystko, co pokazujesz u siebie jest piękne i ważne : wiersze, przemyslenia, obrazy, kwiaty, pejzaże, empatia i ciepło.Niech to piekno towarzyszy Ci zawsze, niech dodaje sensu oraz siły każdemu działaniu, każdej chwili. Wszystkiego najlepszego Basieńko! I zdrowia przede wszystkim, bo od niego wszystko inne zależy!:-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korale są wielką pamiątką- Teściowa bardzo mnie lubiła i ja Ją też.

      Usuń
  6. Basiu kochana wszystkiego najlepszego, dla Ciebie i dla całej twojej rodziny (łącznie ze stroną małżonka). Nieustającej pomocy bożej i tej pięknej wiary i Ducha Świętego.
    Ja oczywiście się wzruszyłam... buziaki, ściskam bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bądźcie zawsze szczęśliwi, złym losom nieznani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu,
    z okazji tak pięknej rocznicy życzę Wam zdrowia, miłości, błogosławieństwa Bożego, wszystkiego najlepszego!!!!
    Prezenty bardzo piękne a kwiaty prześliczne. Bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu:)samych pięknych dni Wam życzę:))
    U nas za tydzień 39 rocznica:)))więc też kawał czasu razem:)))i nie żałuję ani jednego dnia razem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, to i Wy będziecie świętować, zatem wszystkiego dobrego:-)

      Usuń
    2. Dziękuję Basiu:))będziemy akurat na ślubie w dzień naszej rocznicy:))))

      Usuń
  10. Basieńko jak ten czas leci,pięknych chwil życzę ,niech każdy dzień będzie radosny,niech wszelkie zło omija Was i bądźcie szczęśliwi razem przez kolejne lata.
    Jadzia zrobiła Tobie piękną niespodziankę,taką od serca,dobrze mieć Takich przyjaciół 😊
    Dzięki za cudny bukiet,w którym zamknęło się lato😘
    Serdeczności najmilsze zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu przyjmij i ode mnie najserdeczniejsze życzenia z okazji tak pięknego jubileuszu.
    Życzę Wam jeszcze wielu wspaniałych takich rocznic razem:)
    A Jadzia przysłała piękne prezenty....niesamowite wyczucie czasu miała:)
    Uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadzia jak nic wstrzeliła się z prezentem w Waszą piękną rocznicę ślubu. Basiu, Ty wiesz, że zawsze życzę Ci wszystkiego co najlepsze. I w tym przypadku to się nie zmienia! Życzę Wam wszystkiego co najlepsze na obecne i kolejne lata wspólnego życia. I oczywiście kolejnych pięknych jubileuszy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z okazji Waszego święta życzę, By Dobry Pan prowadził Was i błogosławił każdy dzień dalszej wspólnej wędrówki. Za cudny bukiet dziękuję. Nieustannie podziwiam Wasze cudne dalie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na dobre i złe, byle byc razem, wszczęściu i zdrowiu na dalsze lata, tego wam życze z całego serca. Pozdrawiam i miłego świetowania

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci Basiu jubileuszu,życzę Wam obojgu jeszcze wielu wspólnych, szczęśliwych lat. W tych czasach oprócz artykułów spożywczych trudno było nawet tkaninę na suknię ślubną kupić. Rozpuszczone włosy,albo szerokie rękawy były jedyną ekstrawagancją, golizny nie wchodziły w grę. To mi się podobało,bo aktualne gorsety bardziej do pralni,niż do kościoła pasują.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejechałam pół południowej Polski w poszukiwaniu kawałka białego materiału na sukienkę!!!

      Usuń
  16. Dokładnie wiem o czym piszesz, bo również brałam ślub w tamtych czasach.
    Życzę Wam wielu wspólnych dni, dużo radości, a mało smutków. Wszystkiego najlepszego!
    Jadzia, kochana kobieta, często przygotowuje cudowne niespodzianki. Też jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z albumów i kilku drobiazgów :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze na dalsze wspólne lata. U mnie w przyszłym roku perłowe gody. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, składam na Twoje ręce szczere serdeczności dla Ciebie i Twojego Męża. Gratuluję pięknej rocznicy ślubu. Serce się raduje kiedy ludzie potrafią się tak trafnie dobrać i szczęśliwie iść razem przez życie.
    Piękny i trafiony prezent dostałaś. Tylko się cieszyć.
    Serdecznie Cię Basiu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość wymaga cierpliwości, ale potrafi obdarować szczęściem.

      Usuń
  19. 14 sierpnia to jutro więc i ja przyłączam się do życzeń. Życzę Wam Basiu wielu kolejnych wspólnie przeżytych lat, wypełnionych miłością i radością.
    My w tym roku też będziemy obchodzić 35 rocznicę ślubu ale to dopiero w październiku.
    Jadzia zrobiła Ci prześliczny prezent. Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy " równolatkami" :-)

      Usuń
    2. Piątego października będziemy z Małżem obchodzić 38 rocznicę a czwartego dziewiątą- ot tak Nam się... ;) ;) ;)

      Usuń
  20. Basieńko, jeszcze raz składam Wam najserdeczniejsze życzenia. Niech Matka Najświętsza ma w opiece każdy Wasz wspólny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z okazji tak pięknej rocznicy życzę Wam Basiu długich lat w zdrowiu, obopólnej miłości i szacunku. Radości z dzieci i wnuków i wiele Bożych łask na Waszej drodze życia. Niech będzie kolorowe, jak ten bukiet georginii i pogodne jak niebo na zdjęciu ze słonecznikiem. ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu, tyle lat ze sobą przeżytych świadczy nie tylko o miłości. Jest w tym dużo wyrozumiałości i akceptacji drugiej osoby ze swoimi wadami i zaletami:) Gratuluję Wam serdecznie! To cudowna rocznica! Oby zdrowie Wam dopisywało!
    Prezenty świetne, Jadzia potrafi:)))
    Pozdrawiam ciepło.
    p.s. Ja dwa lata temu miałam rubinowe gody:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Basiu. Życzę Wam trwania w Miłości, opieki Bożej na każdy dzień. Smutki i radości , przeplatają się codziennie. Ale zawsze z Twoich postów emanuje wielka miłość , ciepłe historie rodzinne, troska o dzieci i wnuki. Gratuluję Wam pięknej rocznicy, przesyłam moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  24. och jaki piękny melaż kolorów tego bukietu Dalii

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezent piękny. Wszystkiego najlepszego -:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Basiu wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) w zdrowiu i miłości, dalszy współnych lat :)
    Ja mam rocznicę 17 sierpnia :D
    dziękuję za zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem również ślę najpiękniejsze życzenia dla Was.

      Usuń
  27. Moje gratulacje Basiu z okazji pięknej rocznicy ślubu ! Życzę kolejnych tak cudownych rocznic w zdrowiu i miłości !
    Ja mam rocznicę 31 sierpnia :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Wam Aniu wspaniałych rocznic w zdrowiu i szczęściu życzę.

      Usuń
  28. Wspaniale, Basiu :-)
    Ja też obchodziłabym w sierpniu rocznicę, ale niestety nie byłby za dużo radosnych wspomnień. I dlatego dobrze, że już nie obchodzę, hehe Chociaż, kiedy tak pomyślę, to dzięki temu, zyskałam najwięcej, min. też wspaniałe dzieci :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. W takim razie wszystkiego, wszystkiego najlepszego. Prezenty piękne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!!! Faktycznie kawał czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Basiu, życzę Ci kolejnych, conajmniej tak pięknych lat, jakie przeżyłaś! Błogosławieństwa bożego na każdy kolejny rok Waszego małżeństwa! I wszystkiego, czego Wam potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  32. spóźnione Basiu ale szczere : wszystkiego dobrego kochana :)
    prezent zachwyca
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Serdeczne gratulacje. Cudowny prezent. My z mężem ustaliliśmy, że każdego roku będziemy uczcić ten dzień poprzez jakiś wyjazd, nie dajemy sobie prezentów. Niekoniecznie wyjazd drogi i zagraniczny. W 1 rocznicę była to Warszawa, drugą Gdańsk, a w tym roku zahaczyliśmy o Wrocław. Naprawdę fajnie jest się przygotować, zrobić plan podróży, restauracji gdzie zjecie, gdzie pójdziecie, gdzie będziecie spać... we Wrocławiu polecam Wam luksusowe apartamenty, nie za miliony kliknij. Spędziliśmy tam cudowne chwile. To chyba fajny pomysł prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczny pomysł:-) Niech się ziści mnóstwo takich wyjazdów.

      Usuń
  34. Cudowny prezent, te kwiaty skradły moje serce :)
    Ja w tym roku nie dysponowałam z moim mężem aż taką gotówką, aby celebrować w jakimś fajnym miejscu (budujemy się a chcemy skończyć jak najszybciej budowę) i spędziliśmy wieczór w domu przy pysznej kolacji :) Na prezent kupiłam przepiękny album na https://www.albumyfoto.pl/, wywołałam zdjęcia i mamy przepiękną pamiątkę na długie lata :)
    Życzę kolejnych pięknych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albumu, pamiątki, to jest to, do czego można zawsze wracać i to jest wartość ogromna.

      Usuń
  35. To prawda, piękny i dobrze wykonany album na zdjęcia to pamiątka na długie lata dla całej rodziny. Idealny na długie jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń